Privacy Ads Landing NL
Geen persoonlijke data
Contextuele reclame gaat om het verbinden van de reclame met het juiste artikel, gebaseerd op de relevantie van de inhoud. Geen gebruik van persoonlijke data betekent geen zorgen over GDPR / AVG.
Premium plaatsing
Contextuele reclame zet je als marktleider op de eerste rang. Je kiest zelf uit met welke artikelen jouw reclame gekoppelt wordt. Op die manier verzeker je een premium plaatsing met hoge relevantie voor al je reclame.
Verdubbel de zichtbaarheid
Contextuele reclame biedt wezenlijk hogere zichtbaarheid in vergelijking met traditionele programmatische reclames. Als je contextueel reclame maakt ben je er zeker van dat de lezer in de juiste stemming is en duidelijk positiever op de reclame reageert, omdat deze als relevanter wordt waargenomen.
Merken opbouwen
Je hoeft je klanten niet te stalken om goede resultaten te bereiken! Reclame in de juiste context laat een duidelijke verhoging van de treffer quote en het aantal leads zien. Daarbovenop zal de indruk van jouw merk veel positiever zijn dan bij traditionele reclame.
Wordt klant in 3 simpele stappen!
1. Neem contact met ons op
Vul het contactschema in of neem direct contact op met onze Customer Support groep.
2. Onboarding
Wij nemen je mee door ons onboarding-programma waarin je alles wat je nodig hebt aan informatie en scholing vindt.
3. Zet je eigen campagne op
Nu al ben je klaar om je eerste eigen campagne op te zetten!
Eenvoudige rapportering
Je kunt wanneer dan ook tijdens de campagne een rapport maken met screenshots van iedere geplaatste reclame.

Kom op gang met contextuele reclame!

Neem contact op voor een onverplichtend gesprek.

Ik stem toe dat Kobler mijn naam en Email kan gebruiken om mij informatie over contextuele reclame te sturen.

Tomas Borgen Helland Torgersen, CCO at Kobler
Tomas Borgen Helland Torgersen